Zostaw wszystko co wiedziałeś o sportowej turystyce za sobą dzięki nowej ZX-6R. Przemierzaj kontynenty na autostradach oraz górskich przełęczach. Jedź dalej, jedź szybciej. Rok modelowy: 2019

Typ silnika                                                Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika                 636 cm³
Średnica x skok                                       67 x 45.1 mm
Stopień sprężania                                   9,12:1
Układ zaworów                                       16 zaworów DOHC
Układ paliwowy                                      Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi wtórnymi zaworami motylkowymi
Układ rozruchowy                                  Elektryczny
Smarowanie                                            Smarowanie z cyrkulacją ciśnienia, miska olejowa z chłodnicą oleju
Moc maksymalna                                95,4 kW {130 KM} / 13,500 / min
Emisja C02                                             149 g/km
Maksymalny moment obrotowy    70,8 N • m {7,2 kgf • m} / 11 000 / min
Przełożenie                                            6-biegowa
Przeniesienie napędu                         Łańcuch
Zużycie paliwa                                      5,5l / 100km
Przełożenie podstawowe                  1900 (76/40)
Przełożenie biegu 1                             2846 (37/13)
Przełożenie biegu 2                             2200 (33/15)
Przełożenie biegu 3                             1850 (37/20)
Przełożenie biegu 4                             1600 (32/20)
Przełożenie biegu 5                             1421 (27/19)
Przełożenie biegu 6                             1300 (26/20)
Sprzęgło                                                 Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie
Hamulce, przednie                   Tarcza 3100 mm. Zacisk: czterotłoczkowy
Hamulce, tylne                          Pojedyncza Tarcza 220 mm. Zacisk: pojedyńczy tłoczek
Zawieszenie, przednie             Widelec do góry nogami 41 mm (SSF-BP) ze sprężynami od góry,                   
                                                       tłumieniem odbicia oraz regulowaną podstawą sprężyny.
Zawieszenie, tylne                    Centralna podpora gazowa Uni-Trak typu Bottom-Link z ciśnieniowym
                                                       zbiornikiem Piggyback i regulacją tłumienia odbicia i sprężyny.
Typ ramy                                            Double spar, odlew aluminiowy
Ślad                                                      101 mm
Skok zawieszenia, przednie          120 mm
Skok zawieszenia, tylne                 151 mm
Opona, przednia                              120 / 70ZR17M / C (58 W)
Opona, tylna                                     180 / 55ZR17M / C (75 W)
Dł x Szer x Wys                                 2025 x 710 x 1100 mm
Rozstaw osi                                       1400 mm
Prześwit pod pojazdem                 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa        17 litrów
Wysokość siedzenia                        830 mm
Masa pojazdu                                   196 kg

ZAPYTAJ O MOTOCYKL

TOP