Energetyzujące kolory, ciekawy design i unikalna stylistyka Café - obok motocykla Kawasaki Vulcan S w wersji Café nie sposób przejść obojętnie. Dzięki dwucylindrowemu silnikowi w układzie równoległym, elastycznej ramie i zawieszeniu oraz wyjątkowej estetyce, maszyna dostarcza ogromną radość z jazdy. Kawasaki Vulcan S Café doskonale wpisuje się w ideę tworzenia oryginalnych, spersonalizowanych motocykli. Rok modelowy: 2018

Typ silnika                                              Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Układ rozrządu/ilość zaworów           8 zaworów DOHC
Pojemność silnika                                649 cm3
Moc maksymalna                                 45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy       63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
Średnica x skok tłoka                          83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania                               10.8:1
Układ zasilania                                    Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Zapłon                                                  Elektroniczny
Rozrusznik                                           Elektryczny
Smarowanie                                        Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Wymiary (D x S x W)                                            2,310 x 880 x 1,130 mm
Rozstaw osi                                                           1,575 mm
Prześwit                                                                 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa                              14 litrów
Wysokość siedzenia                                            705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku                 231 kg
Typ ramy                                                            Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia                        130 mm
Skok tylnego zawieszenia                               80 mm
Opony, przód                                                   120/70R18M/C 59H
Opony, tył                                                         160/60R17M/C 69H
Kąt skrętu, lewy / prawy                                35º / 35º
Układ przeniesienia napędu                                                                Skrzynia 6-biegowa
Przełożenie napędu                                                                              Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe                                                                     2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1                                                                               2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2                                                                               1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3                                                                               1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4                                                                               1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5                                                                               0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6                                                                               0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite                                                                           3.067 (46/15)
Sprzęgło                                                                                                  Mokre, wielotarczowe, manualne
Hamulce przednie                                                    Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy
Hamulce tylne                                                           Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie
Przednie zawieszenie                                               Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie                                                     Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

ZAPYTAJ O MOTOCYKL

TOP