Kawasaki Vulcan S to nietypowy cruiser z dwucylindrowym silnikiem i unikalnym układem zawieszenia. Motocykl powstał z myślą zarówno o doświadczonych chopperowcach, jak i początkujących motocyklistach. Vulcan S oferuje szerokie możliwości personalizacji ustawień. Rok modelowy: 2018

Typ silnika:                                            Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Układ rozrządu/ilość zaworów:       8 zaworów DOHC
Pojemność silnika:                              649 cm3
Moc maksymalna:                              45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Max. moment obrotowy:                  63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
Średnica x skok tłoka:                       83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania:                              10.8:1
Układ zasilania:                                   Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Zapłon:                                                   Elektroniczny
Rozrusznik:                                           Elektryczny
Smarowanie:                                        Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Wymiary (D x S x W):                                    2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi:                                                   1,575 mm
Prześwit:                                                         130 mm
Pojemność zbiornika paliwa:                    14 litrów
Wysokość siedzenia:                                    705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku:        229 kg
Typ ramy:                                                             Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia:                       130 mm
Skok tylnego zawieszenia:                              80 mm
Opony, przód:                                                     120/70R18M/C 59H
Opony, tył:                                                           160/60R17M/C 69H
Kąt skrętu, lewy / prawy:                                35º / 35º

Układ przeniesienia napędu:                                                     Skrzynia 6-biegowa
Przełożenie napędu:                                                                     Łańcuch napędowy
Przełożenie podstawowe:                                                           2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1:                                                                      2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2:                                                                     1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3:                                                                     1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4:                                                                     1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5:                                                                     0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6:                                                                     0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite:                                                                3.067 (46/15)
Sprzęgło:                                                                                         Mokre, wielotarczowe, manualne

Hamulce przednie:                               Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne:                                      Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie
Przednie zawieszenie:                        Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie:                              Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z  układem cięgnowym,  z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

ZAPYTAJ O MOTOCYKL

TOP